Polar A360 Aktivitetsklokke kommer med beregninger for fart og distanse

15/04/2016

Polar introduserer nå en ny funksjon i aktivitetsklokken A360: beregninger for fart og distanse. Brukere får tilgang til funksjonen ved å oppdatere klokken via Polar Flow nettjeneste eller app. Polar A360 beregner fart og distanse basert på bevegelser i håndleddet, med et innebygd akselerometer. Underveis i økten kan du se den aktuelle farten og distansen i displayet, og etter økten er avsluttet vil du få en oppsummering. En mer detaljert analyse vises i Flow etter synkronisering. Denne funksjonen er tilgjengelig i gå- og løpsrelaterte sportsprofiler

Den komfortable og stilige Polar A360 gir mulighet for pulsmåling direkte fra håndleddet, aktivitetsmåling døgnet rundt, søvnregistrering og vibrerende smartvarsler. Aktivitetsklokken er ideell for brukere som ønsker en veileder som alltid er klar – uten behov for ekstrautstyr. A360 er også kompatibel med Polar H7, Balance Smartvekt og Polar Flow for å gi brukeren en komplett løsning og personlig veiledning.

Polars unike Smart Coaching-funksjoner, som f.eks. Aktivitetsveiledning og Aktivitetsfordel gir praktiske forslag på daglige aktivitetsmål, og forklarer for brukeren hvilke helsefordeler man vil få. Brukere kan se sin daglige aktivitet og detaljer på pulsbasert trening i Polar Flow mobilapp (iOS og Android) eller Polar Flow nettjeneste. Dersom man har en trener eller PT vil Polar Flow for Coach være et utmerket hjelpemiddel.

A360 er tilgjengelig i sorbetrosa (størrelse: S, M), marineblå (størrelse: M), pudderhvit (størrelse: S) eller sort (størrelse: M, L) for 1999,- på polar.com. Utskiftbare reimer er tilgjengelig i pudderhvit (S, M, L), sort (S, M, L), sorbetrosa (S, M), marineblå (M, L) og neongrønn (S, M).